السبت، 14 سبتمبر 2013

شاهد .. فاتنة الزمالك تبهر جمهور الفيس بوك

September 14 2013 01:15:48


شاهد..,فاتنة,الزمالك,تبهر,جمهور,الفيس,بوك , www.christian-
dogma.com , christian-dogma.com , شاهد.. فاتنة الزمالك تبهر جمهور الفيس بوك

تداول نشطاء الفيس بوك صورة لفتاة جميلة ترتدى قميص نادى الزمالك المصرى، وما أن رأوا جمالها الصافي حتي انهالت عليها تعليقات معجبين الناديين الأهلي والزمالك يشكرون في حسن جمالها، حيث قال عبده الزملكاوي: يكفينى فخرا انى اقول انتى زملكاويه ، وقال المحاضر الإسلامي: انا زملكاوى طول عمرى ولكن كنت بدأت اكره الزمالك من تالى بيعمله فينا بس كده غصب عنى لازم احبه علطول، وقال عمرو السيد: لو عارف ان اللى هيلبس تيشرت الزمالك حلو قوى كده كنت شجعتو من زمان بس للاسف انا اهلاوى، وقال محمود عبد الحميد : طول عمر الزمالك جامد، وقال كمال كيموز: وانا اقول الزمالك عمال بيكسب ليه.



البوم الصور:
شاهد..,فاتنة,الزمالك,تبهر,جمهور,الفيس,بوك , www.christian-
dogma.com , christian-dogma.com , شاهد.. فاتنة الزمالك تبهر جمهور الفيس بوك
شاهد..,فاتنة,الزمالك,تبهر,جمهور,الفيس,بوك , www.christian-
dogma.com , christian-dogma.com , شاهد.. فاتنة الزمالك تبهر جمهور الفيس بوك

   

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق